Asistenční služby jsou nedílnou součástí každého povinného ručení. Stejně jako se však liší například výše pojistných limitů, liší se u jednotlivých nabídek také rozsah a kvalita asistenčních služeb. Na co si dávat pozor a co se vlastně vše pod tímto pojmem ukrývá?
Základní asistenční služby
Asistenční služba slouží vlastně při jakékoliv příležitosti, kdy musíte řešit pojistnou událost s vaším vozem, která se vztahuje k povinnému ručení – odcizení, nehoda nebo nepojízdné auto či defekt pneumatiky. Vždy mějte po ruce telefonní číslo na infolinku vaší pojišťovny. Najdete jej například na vaší zelené kartě. Linka je dostupná 24/7 a je potřeba nahlásit pojistnou událost. Na lince snadno zjistí rozsah vašich asistenčních služeb a pomohou vám s co nejplynulejším průběhem celé situace. Asistenční služby jsou k dispozici i při vašich zahraničních cestách a operátor vás informuje, na jaké konkrétní služby a v jaké výši máte nárok.
Spočítejte si rychle povinné ručení
Děkujeme za Váš zájem.
Budeme Vás co nejdříve kontaktovat.
Než vám zavoláme, prohlédněte si
nabídky cestovního pojištění.
Nadstandard není luxus, který si nelze dopřát
Podmínky asistenčních služeb se mění dle pojišťovny a vždy je potřeba pečlivě si je prostudovat. Platí však, že v rámci stovek korun se naše limity na případný odtah či náhradní vozidlo zvýší až na dvojnásobek a v případě zahraničí i o 300%. Kolik tedy zaplatíte? Podívejme se na příklad s pojišťovnou Direct:
Limit ČR/Zahraničí | |
---|---|
Limit 3 000 Kč/ 6 000 Kč | 216,-/rok |
Limit 5 000 Kč/ 10 000 Kč | 350,-/rok |
Limit 10 000 Kč/ 20 000 Kč | 700,-/rok |
Prokonzultujte vaše asistenční služby a jejich limity s proškolenými makléři. Zohlední všechny potřebné faktory a pomohou vám tak najít tu nejlepší variantu právě pro vás a váš vůz. Stačí na sebe zanechat kontakt a někdo z našich kolegů se vám obratem ozve!