Štítek: "Záchranná služba" Kuriózní hovory na tísňové linky 12.02.2021・Ostatní Noční můrou pro složky IZS jsou zbytečné, zlomyslné či obtěžující hovory. Několik příkladů ukazuje, jaké kuriozity musí operátoři tísňových linek řešit. Záchranářská ulička pro vozidla IZS – víte, jak má správně vypadat? 01.10.2020・Ostatní Uličku pro IZS by měl znát každý řidič. Dozvíte se, jak ji správně vytvořit. V závěru článku je návrh řešení havarijního pojištění. Opravdu mají chodci vždy přednost na přechodu? 22.02.2019・Ostatní Dlouholetý mýtus o absolutní přednosti chodců na přechodech si každoročně vyžádá několik lidských životů. Vina nemusí být vždy jen na straně řidiče. Systém tísňového volání ecall 23.11.2018・Havarijní pojištění Víte, že v novém voze je tlačítko sos již povinné? Jak funguje a co všechno za informace předává centru tísňového volání? Novinky v zákoně o provozu na pozemních komunikacích 17.09.2018・Povinné ručení Speciální označení elektrovozů, nové majáky a zrušeni zákazu propojení mezi STK a autoservisy. To vše přinese novela silničního zákona v roce 2018. Musí sanitka použít vždy zvukovou výstrahu? A jak se správně zachovat, když se k vám blíží 24.08.2018・Havarijní pojištění O životě účastníka dopravní nehody rozhoduje někdy i pouhá sekunda. Je proto důležité poskytnout plynulý průjezd vozidlům s právem přednostní jízdy. Jak správně umožnit průjezd sanitce, hasičům a policii? 09.02.2018・Ostatní Pokud spatříte modré majáky, je vaší povinností vytvořit prostor pro průjezd vozidla s právem přednostní jízdy. Jaká pravidla musíte mít na paměti?